אביב הגיע, הלב יוצא אל השדות שבחוץ, עכשיו הזמן לרענן את הבית עם ניחוחות אביביים
top of page

אביב הגיע, הלב יוצא אל השדות שבחוץ, עכשיו הזמן לרענן את הבית עם ניחוחות אביביים

עודכן: 24 באוג׳ 2022



מתנה נפלאה ומקורית של התחדשות וריענון


מארז 100% טבעי עם 5 שקיות ריח לשיפור איכות החיים שלך

בבית וברכב




אביב הגיע! הלב יוצא אל השדות שבחוץ, עכשיו אפשר גם להכניס את השדות ממש הביתה! מארז של חמש שקיות צמחי גליל מיובשים בעלי סגולות יחודיות:


הַמְּרַעֲנֶנֶת

שקית הריח שמולאה בתערובת הייחודית של חלומות בטבע. תמיד כדאי שתהיה לידכם כשקצת תתעייפו או פשוט תרגישו מותשים וחסרי כוחות. נסו אותה! טוב שתהיה לידנו בכל מצב בו נרצה להתרענן.

המרעננת - כדי שבכל רגע נוכל להתרענן
ממליצה בחום על שקית הריח המרעננת של חלומות בטבע. יש לי תגובה אלרגית כרונית של נזלת ואף סתום. הרחתי את השקית המופלאה... לקחתי נשימות עמוקות... ותוך זמן לא רב החלו להפתח דרכי האוויר. עכשיו אני מקפידה כמה פעמים ביום "להסניף" את השקית. פשוט כיף גדול. תודה לחלומות בטבע.

הַמְּרַעֲנֶנֶת לַבַּיִת

הסבתות שלנו היו מוציאות את כל המצעים ושמיכות הפוך להתאווררות במרפסת, השקית נועדה בדיוק לשם כך: נהדרת לספוג את המחנק שנצבר בחורף בחדרים, לספוח את ריחות הבישול, וריחות בארון מתחת לפח האשפה, ולהביא במקומם ניחוח של אביב מופץ מצמחי תבלין רעננים.

המרעננת לבית- סופחת ריחות ומביאה לבית ניחוח אביבי
אחרי יומיים האינסטלטור הגיע, פתחנו ביחד את הארון והיינו (גם אנחנו וגם האינסטלטור) בהלם- מהארון בקע ריח נהדר של צמחי תבלין מהשקית הריחנית!

הַמְּרַעֲנֶנֶת לָרֶכֶב

כשתחזרו בערב הביתה, מותשים מלחצי היום, יעזרו לכם ניחוחות הגליל לשמור על ערנות ולהגיע הביתה בשלום. שקית ריח מרעננת שכדאי שתהיה בתא הכפפות שלכם למקרה שתתעייפו בנהיגה.

המרעננת לרכב - טוב שתהיה בתא הכפפות למקרה שתתעייפו
ברגע שתרגישו כי העיניים נעצמות פשוט תושיטו את היד לתא הכפפות, תוציאו אותה משקית הפלסטיק האטומה ששומרת על הארומה הנפלאה, תריחו כמה פעמים ותתרעננו. וחוץ מזה, טוב שהשקית תהיה בתא הכפפות של מי שאתם אוהבים.

הַמְּרַעֲנֶנֶת לְכִיסֵי הַמְּעִילִים וְלַנַּעֲלָיִם

לכו על זה! נעליים שהשקית עם שילוב צמחים מנצח עם נגיעות לבנדר בילתה בהם את הלילה, מפיצות בבוקר ריחות שדה באביב, ושקית שהונחה בכיס הבגד השיבה לו את הרעננות כאילו זה עתה כובס, כשלובשים אביב בבוקר אין ספק שמתחילים אותו עם שיר בלב.


תודה!! ההבדל עצום. הריח העבש שהיה בכיסי המעיל התחלף עכשיו בריח טבעי ועדין של שדה גלילי ולבנדר. איזה כיף.



הניחוחות העוצמתיים של הטבע הגלילי בשביל איכות החיים שלכם.


BACK TO NATURE



איפה אוכל לרכוש את המארז 100% טבעי עם 5 שקיות ריח לשיפור איכות החיים שלי בבית וברכב ?



רוצות.ים להכיר קצת יותר טוב את הצמחים המשולבים בשקיות הריח והתכונות המיוחסות להם? מוזמנות.ים לקרוא מידע רב ערך שפורסם על הצמחים הללו על ידי מומחים לצמחים.


114 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page