סיפורים לא מוכרים על אזור אצבע הגליל הישר מהטלפון הסלולרי- האזינו לטעימות מתוך ההדרכות המלאות
top of page

סיפורים לא מוכרים על אזור אצבע הגליל הישר מהטלפון הסלולרי- האזינו לטעימות מתוך ההדרכות המלאות

עודכן: 23 בספט׳ 2023



השקיעו שעה בעצמכם והכירו את אצבע הגליל מזווית פחות ידועה. נצלו את הנסיעה לגליל העליון (או מהגליל העליון) והאזינו לתכנים מרתקים, סיפורים לא מוכרים, טעימה מתוך ההדרכות המלאות. הצטרפו אלינו למסע מרתק באצבע הגליל ואל תחמיצו את ההזדמנות להתרגש!!

ההדרכות מבוססות על מחקריה האקדמיים של ד"ר נועה ציון, מייסדת חלומות בטבע, בת קיבוץ מעין ברוך שמאז ומתמיד התעניינה בסיפורים של אזור הולדתה, ובהמשך חקרה במשך 20 שנה את ההיסטוריה של האזור בתקופת הקמת המדינה, ובנוסף, בן זוגה ד"ר ארנון גרויס מזרחן ואיש מודיעין בעברו תרם את נקודת המבט שלו לתצפיות אל עברו האחר של הגבול ואת קולו להקלטות.


סיפורים לא מוכרים על תל אָבֵל בֵּית מַעֲכָה שממוקם מדרום למטולה. ובנוסף, סיפורי הצפון הפרוע, ארועים מסעירים שכמעט ואינם מוכרים , ובהדרכה המלאה מאזינים להם במצפה בניה ליד משגב עם. רוצים לטעום? אז התרווחו, הכינו לעצמכם כוס קפה וסעו 100 שנה לאחור במנהרת הזמן, לפניכם תקציר של תקציר העלילה, 4 סיפורי המערב... אופס סליחה, הצפון הפרוע.


סיפור על משפחה אחת שארבעת בניה קבורים בבית הקברות של השומר בתל חי, ואב המשפחה קבור בחלקה אחרת בבית הקברות (למה?) למרות שחלק מבניה כתבו ספרים או הוזכרו בספרים, הם לא היו מהמפורסמים של ארגון השומר כמו מניה וישראל שוחט או ישראל וקיילה גלעדי. ובכל זאת, הסיפור שלהם (מרדכי יִגָּאֵל | טובה פורטוגלי | משה אליוביץ |בת עמי גבעוני מלמוד) הוא הסיפור שמאחרי ההתיישבות הציונית: הסתפקות במועט, נחישות, ויתורים אישיים, האחזות בכל כוחם באזורים המבודדים והמנותקים, ואהבה גדולה לטבע ולסביבה...


מה באמת אומר לכם השם "צומת הגומא"? ומדוע אין מצודות ליד "צומת המצודות"?

  • המילה באיטלקית QUARANTENA אומרת לכם משהוא? ומה בנוגע ל"קו הבריאות או קו המלריה" ?

  • כתבו בוויז צומת המצודות- לאן תגיעו? אבל איפה המצודות? אתם רואים שם מצודה? מצודה אולי לא תמצאו, אבל סיפורים ענקיים שקשורים להכללת אזור אצבע הגליל במדינת ישראל- שמאחריהם, גבורה, סיכון עצמי למען מימוש המטרה הציונית ועוד פיסות היסטוריה חסויות.


מתעניינים גם בהדרכות המלאות? הדרכות עצמאיות להורדה ישירות לטלפון הנייד שלכם! להעשרת החופשה בזמן שלכם בקצב שלכם? 4 הדרכות בנקודות תצפית מוסדרות (כולל חלופה נגישה לכל נקודת הדרכה). תוכלו לשכור את כל 4 ההדרכות (כ- שעתיים בסך הכל) ל-7 ימים במחיר היכרות של 70 ש"ח. הקישור שתקבלו מתאים להאזנה במקביל ב-כמה מכשירים שתשלחו להם את הקישור. הסיורים מיועדים לסקרנים הרוצים לתת עומק, משמעות ועניין לחופשה הגלילית שלהם (הסיפורים פחות מתאימים לילדים, אם כי מצאנו כי ילדים סקרנים מעל גיל 12 נהנים מאוד).

מדקה 9- במה נועה הכי גאה וממה היא הכי מתרגשת...


יש לכם שאלות?

תוכלו לפנות בווטסאפ לד"ר נועה ציון

0543518406


194 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page