מחפשים מתנות למורות וגננות שיפתיעו, ירגשו, ויביעו את הערכתכם?
top of page

מחפשים מתנות למורות וגננות שיפתיעו, ירגשו, ויביעו את הערכתכם?

עודכן: 29 במאי 2023



בחלומות בטבע אנחנו מתמחים במתנות למורות וגננות המיועדות להורים שמחפשים את המתנה המיוחדת , בטווח מחירים רחב, ומוצאים אותה אצלנו. מגוון המתנות שלנו נע החל מ-35 ₪. אנחנו כאן כדי לעזור לכם!

אז, מה מתאים כמתנות למורות וגננות?

מתנות שמבטאות תודה והוקרה. מתנות של תשומת לב והערכה למסירות, לאנושיות ולאכפתיות. לזמינות לשיחה ולעזרה. מתנות שימחישו את ההערכה שלנן למאמץ וההשקעה שדורש היום יום במחיצת הילדים וההורים שיכול להיות לפעמים מעייף ואפילו קצת מתיש.

מתנות למורות וגננות שמבטאות את ההוקרה והכבוד שלכם כהורים למורה על התרומה להתפתחות ילדכם. על החיוך בבוקר, על הניסיון לתת לכל אחד ואחת מקום והזדמנות להביע את עצמו.

דמיינו אותה פותחת את האריזה, קוראת את הברכה האישית שחיברתם עבורה, מסירה את נייר המשי שחוצץ בין הברכה למתנה עצמה, ומגלה את המוצרים שבחרתם עבורה. מופתעת מכך שכל מוצר הוא טבעי ומפרגן לה רגע קסום ומיוחד.



איך מומלץ לבחור מתנות למורות וגננות?

אנחנו גילינו שמתנות משמחות למורות וגננות הן מתנות אישיות, מפתיעות ומתחשבות שירגשו אותן באמת. שיראו להן שחשבנו עליהן והתאמנו להן מתנה.

הורים רבים בוחרים לקנות מתנות עם דגש על רוגע , עם ניחוח מיוחד. ערכות מתנה טבעיות בעבודת יד ובניחוחות המייצרים תחושת רוגע ושלווה. כך כתבו הורים למחנכת של ילדיהם:


"ארזנו בשבילך כמה טיפות של רוגע וריחות של שלווה, שתוכלי לנוח, לנשום עמוק ולקחת רגע לעצמך…".

אנחנו מציעים שילובים רבים של מוצרי הרוגע הטבעיים של חלומות בטבע שמאפשרים למקבלת המתנה לקחת רגע לעצמה. אחד השילובים הללו תמיד יכול להתאים.


לפעמים בוחרים הורים לשלב בין ניחוחות וטעמים שיתרמו ליום יום ולאיכות החיים של המורה בבית הספר, ובוחרים כמתנות למורות את תרמוס החליטות שלנו עם חליטת "רגע קסום" מוכנה, או עם צנצנות צמחים להכנת חליטות DIY . מתנה שמקלה עליה לשתות ולהתרענן במהלך היום. מוזמנים להכיר מתנות נוספות של ניחוחות וטעמים מתוך מגוון המתנות שלנו.



מה כותבים?

לפניכם כמה דוגמאות:

"אנחנו מאחלים לך קיץ של מנוחה ושלווה. חיזרי אלינו בכוחות מחודשים".
"תודה על שנה מדהימה, שתמיד היית שם בשביל הבן.הבת שלנו".
"תודה מעומק הלב, על שאת שם בשביל כולנו, בסבלנות אין קץ, זמינה לכל שאלה, מחשבה או טרוניה".
"רצינו לומר תודה על ההשקעה, המחשבה והנסיון, על הבטחון והרוגע שאת מביאה איתך ומעבירה אלינו, על כך שבכל דבר שאת מלמדת אותנו את חולקת איתנו חלק ממך. מאחלים לכך קיץ של הנאה ושלווה".
"בסבלנות ואהבה דאגת לבני.בתי בכל שלב בדרך. נסיים במילה אחת והיא מעומק ליבנו- תודה!!!".


לא מצאתם מה שחיפשתם?

דברו אתנו 0543518406



164 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page