מארז מתנה לאישה
top of page

לנשום עמוק ולקחת רגע לעצמך

עודכן: 24 בפבר׳



גלי את מארז "לנשום עמוק ולקחת רגע לעצמך", הערכה המושלמת של "קסם הרוגע". מדובר במארזי מתנה לאישה שמבטיחים להעביר אותך לעולם אחר, עולם של שקט ושלווה. כל פריט בערכה, החל מנר הרוגע וכלה בשמן הגוף, נבחר ונוצר בקפידה, כדי להעניק לך רגעי פינוק, הרפיה וחיבור עמוק לעצמך. כשאת מתמסרת לחוויה הזו, את מעשירה את הנשמה, הגוף והרוח, וחווה את הקסם של רגעי שקט אמיתיים.



דמייני צעידת בוקר בגינה קסומה, שבה גדלים עצי הדרים. מסביבם מתפשטים מרבדי לבנדר, ערוגות קמומיל, וגרניום. שיחי היסמין מפיחים ארומה קסומה שמלאה את האוויר בניחוח נעים. כל צעד שאת עושה מוסיף לחוויית הרוגע והשלווה שאת חשה כשאת נושמת לתוכך את הניחוחות המרגיעים.


כל 4 המוצרים בערכה הם מותג ישראלי מקורי של חלומות בטבע. 100% טבעיים, לסביבה נקייה מכימיקלים וארוסולים.


מוזמנת להכיר את כל 4 המוצרים הריחניים בערכה:



נר CALMCHARM "קסם הרוגע"

חדיש חדש (קולקציית 2024) . כ- 28 שעות בעירה. משרה בחדר אווירת רוגע נעימה (לשימוש בחללים קטנים).

חולמת על רגעים של שלווה בחיי היום-יום שלך? הדליקי את הנר ובשמי את הסביבה בניחוחות שידועים כנעימים ומרגיעים. הדלקת הנר תסייע לך ליצור אווירה של רוגע ושקט בכל פינה בבית.

הרכב הניחוח: מבוסס על תערובת השמנים האתריים ה100% טבעיים CALMCHARM בניחוח לבנדר-נרולי- גרניום ועוד. מידות ומשקלים: גודל נר (AMBER) 7 ס"מ * 5.8 ס"מ | משקל ברוטו 212 ג'.


תרסיס CALMCHARM "קסם הרוגע"

משרה בחדר אווירת רוגע נעימה (לשימוש בחללים קטנים).

מחפשת דרך מהירה וקסומה ליצירת אואזיס של רוגע בחיי היום-יום? התרסיס המדהים שלנו, CALMCHARM - "קסם הרוגע", הוא התשובה. איך? כמה התזות של התרסיס הרך והמרגיע, ישרו בסביבתך את הניחוח המושלם המשלב לבנדר, לבונה, נרולי, קמומיל רומן ועוד.

מבוסס על תערובת שמנים למבער CALMCHARM "קסם הרוגע" - המוצר של חלומות בטבע ש-8 מ-10 נשים מעדיפות את הניחוח שלו. מה שהופך את תרסיס הזה לבחירה בטוחה לכל אישה שמחפשת ליצור אווירה של רוגע מושלם בכל רגע.

אופן השימוש: נרסס בסביבתנו הקרובה, על הכרית, הסדין , במקלחת לאווירת ספא, או בכל מקום אחר בו נרצה להשרות רוגע ושלווה. מידות ומשקלים: 50 מ"ל זכוכית | מידות כולל מתז 12ס"מ * 3 ס"מ | משקל ברוטו 111 ג'.


Aromatherapy relaxing oil

 50 מ"ל  תערובת שמנים ייחודית בניחוח לבנדר- לבונה ושמנים נוספים למסאז', ואמבט מפנק.  באישור משרד הבריאות.

למרוח בתנועות רחבות למסאז מפנק. לאמבט ניתן לשים לא יותר מ1/3 מהכמות ל- 20 דקות. רבות מוצאות השפעה מרגיעה ואפילו... שינה טובה.

תערובת השמנים כבר סייעה לרבות להירגע במצבי סטרס במהלך היום, לפני השינה או במהלך הלילה, כאשר מתעוררות ולא נרדמות מחדש. איך? למרוח על נקודות הדופק בידיים ו/או על כפות הרגליים ורבות מצאו שהן חשות בהבדל, מוצאות השפעה מרגיעה ואפילו... שינה טובה.

מידות: 50 מ"ל זכוכית | 13 ס"מ * 3 ס"מ | משקל ברוטו 130 ג'.


BLISSFUL SALT

מלח הרחה "כמו פעם" קסם הרוגע .

מוצר מקורי של חלומות בטבע שאולי חדש ולא מוכר לך, אך כבר הפך לחבר קרוב של רבות. פרגני לעצמך רגע קטן של פינוק ורגיעה... (ורבות מצאו שגם... שינה טובה).

הכירי את מיכל הזכוכית הקטן והפכי אותו לחבר שמלווה אותך לכל מקום - בבית, לפני השינה, במקום העבודה או בטיסה. את המיכל מילאנו במלח הימלאיה בו הטמענו שמנים אתריים שידועים כמרגיעים ומפחיתים סטרס- לבנדר, לבונה, מליסה, מרוה בהירה, נרולי, קמומיל רומן ואחרים.

אופן השימוש: פתחי את הפקק, נערי היטב , הריחי 5 פעמים ושתי 2 לגימות מים. רבות מוצאות את השפעת מלח ההרחה עדינה עדינה אך אפקטיבית. מידות ומשקלים: 10 מ"ל זכוכית | 8.5 ס"מ * 1.5 ס"מ | משקל ברוטו 42 ג'


לקוראי פוסט זה עד יום האישה 8.3.24 - 10% הנחה על המארז הנפלא הזה בהקלדת קוד "לנשום10"





חלומות בטבע, מותג ישראלי מקורי שהוקם על ידי ד"ר נועה ציון. אנו אורזים את ניחוחות הטבע במארזי מתנה מפנקים 100% טבעיים שמיוצרים בעבודת יד. מתנות מעצימות (מעוררות השראה) מהטבע לאיכות החיים שלנו. מתנות מפנקות מהטבע שגורמות למקבל.ת המתנה להרגיש מיוחד.ת מארזי מתנה לאיכות חיים טובה. מתנות לבית ולמקום העבודה "הירוק". מארזי מתנה שמזקקים את המסר הישראלי הגלילי ויוצקים אותו במוצרים טבעיים שיש להם גם ערך היסטורי ותרבותי. מוזמנים להכיר








90 צפיות0 תגובות
bottom of page