חלומות בטבע - עכשיו תוכלו להרכיב את המארז בעצמכם MIX & MATCH
top of page

חלומות בטבע - עכשיו תוכלו להרכיב את המארז בעצמכם MIX & MATCH

עודכן: 22 בפבר׳ 2023

פשוט לבחור פריטים שהם לטעמכם ולעצב את מארז המתנה המושלם!!

גילשו לקטגוריית MIX & MATCH (מוצרים בודדים )

ובנוסף, הנחה של 10% ברכישה בהקלדת קוד קופון MIX.

שמן מפנק 10 מ"ל Aromatheraphy relaxing bath & body message oil בו הוטמעו שמנים אתריים הידועים כמרגיעים - לבנדר, לבונה, קמומיל רומן, מרוה בהירה ואחרים. למריחה על נקודות הדופק, כפות הרגליים או כל מקום אחר, לרוגע אמיתי. לשמן מפנק (10/50 מ"ל)



שמן מפנק 50 מ"ל Aromatheraphy relaxing bath & body message oil בו הוטמעו שמנים אתריים הידועים כמרגיעים - לבנדר, לבונה, קמומיל רומן, מרוה בהירה ואחרים. לעיסוי, לאמבט ולמריחה על הגוף לרוגע אמיתי. לשמן מפנק (10/50 מ"ל)



נר בניחוח גרניום "אנרגיה טובה" לאיזון ושפע. הנר דולק כ-10 שעות. בנר הוטמע שמן אתרי טהור של גרניום מצרי (המשובח ביותר)הידוע בהשפעותיו המאזנות. ליצירת אווירה קסומה וניחוח חלומי. למגוון הנרות


ארומה מהגליל נר שמן זית גלילי דולק כ-40 שעות. למגוון הנרות



הכירו את תערובות השמנים למבער של חלומות בטבע שאהובים על רבות ורבים: תערובת שמנים למבער "אנרגיה טובה" - לחצו כאן להיכרות עם השמן הנפלא הזה. תערובת שמנים למבער "קסם הרוגע" - לחצו כאן להיכרות עם השמן הנפלא הזה. תערובת שמנים למבער "קלילות ושפע" - לחצו כאן להיכרות עם השמן הנפלא הזה. תערובת שמנים למבער "המרענן " - לחצו כאן להיכרות עם השמן הנפלא הזה. תערובת שמנים למבער "רומנטיקה" - לחצו כאן להיכרות עם השמן הנפלא הזה.


מגוון שקיות הריח של חלומות בטבע

הסיפור שלנו עובר דרך עבודת האדמה וניחוח צמחי התבלין:

בשנת 2018 התחלנו להקים את הגינות הגליליות של חלומות בטבע. התחלנו לגדל צמחי תבלין בשיטות אורגניות ללא חומרי הדברה (כי הצמחים הללו מוגנים) בהשראת שיטות הפרמה קלצ'ר. התמחינו בגידול הצמחים הללו ונהנינו מכל רגע של עבודת הגינה- גילינו שכשהצמחים מקבלים כל מה שהם צריכים - ניקוז, אור ומים ,הגידול פשוט מושלם. קנינו מייבשי מזון גדולים והתחלנו לייבש את הצמחים שגידלנו בשיטות מסורתיות. לאט לאט התחלנו לפתח מוצרים - שקיות ריח לשמירה על הבית, הבגדים ועל עצמנו בהדרגה פיתחנו עוד ועוד שקיות ריח. קיבלנו משובים רבים, שיפרנו ושיפרנו והכנו מגוון רחב של שקיות ריח לשמירה על עצמנו, על בני משפחתנו ועל הבית.


שקיות ריח מהטבע עם צמחים שידועים בתרומתם לשיפור איכות החיים. איכות חיים זו חובה שלנו לעצמנו. להכניס איכות לחיים זו בחירה:


שקית ריח "קסם הרוגע"- RELAX - מולאה בצמחים הידועים בתרומתם לרוגע מליסה רפואית, זוטה לבנה ולבנדר. שקית ריח BREATHE- "" - מולאה בצמחים שיובשו בשיטות מסורתיות, הידועים בתרומתם לנשימה רגועה כגון קורנית ומרווה. שקית ריח - SLEEP - "קסם השינה"- מולאה בלבנדר (ובמליסה) הידועים בתרומתם לרוגע ושינה טובה. ** כשנרצה להכיר קצת יותר טוב את הצמחים שאנו משלבים בשקיות הריח והתכונות המיוחסות להם? נוכל ללחוץ על הקישור ו להכיר מידע רב ערך על הצמחים (היבשים) ששולבו בשקיות הריח.


הניחוחות העוצמתיים של הטבע הגלילי לאיכות החיים שלנו בבית. לריח טוב וניחוחות מרעננים בבית תוך שמירה על הטבע ועל יקירי ליבנו:


שקית ריח הַמַּרְחִיקָה המיועדת לסייע בשמירה על הבגדים בַּאֲרוֹנוֹת הַבְּגָדִים מפני עָשׁ וּמַזִּיקִים - בעלת ריח נעים עדין ומרענן (בזכות תוספת הלבנדר לתערובת הצמחים). מומלץ, בנוסף לניקוי המדפים והמגירות, לאוורר את הבגדים ולנער אותם לפני ששמים את שקית הריח. בחדר ארונות גדול מומלץ לשים כמה שקיות.


שקית ריח לניחוח נעים בנעליים או בכיסי המעילים: בעלת הרכב דומה לשקית הַמַּרְחִיקָה, עם ריח קצת יותר עדין. מכניסה ניחוח טבעי לכיסים ולנעליים.

שקית ריח הַמַּרְחִיקָה המיועדת לסייע בשמירה על תכולת אֲרוֹנוֹת הַמִּטְבָּח מפני מַזִּיקִים. כדי ששקית הריח תהיה אפקטיבית יש לשים בארון או מגירה סגורים. לפני שנשים את השקית,עלינו לנקות היטב מדפים ומגירות ולסגור אריזות מזון פתוחות.


שקית ריח הַמְּרַעֲנֶנֶת לַבַּיִת. הסבתות שלנו היו מוציאות את כל המצעים ושמיכות הפוך להתאווררות במרפסת. השקית נועדה בדיוק לכך: רבות כבר מצאו שהשקית היתה אפקטיבית עבורן, ואכן ספגה את המחנק שנצבר בחורף בחדרים, ספחה את ריחות הבישול, או את הריחות בארון של פח האשפה, או בכל מקום אחר, והביאה במקומם ניחוח של אביב מופץ מצמחי תבלין רעננים. עדות של אחת הלקוחות: "השתמשתי בשקית המרעננת לבית באזור שספג רטיבות והיו בו ריחות לא נעימים. תוך כמה ימים הריחות פשוט נעלמו וניחוח נעים התפשט". למגוון שקיות הריח



מגוון התרסיסים של חלומות בטבע

הטבע נכנס לביתנו ולמקום העבודה עם צמחים לריח ואווירה. אז נבשם את הבית/ מקום העבודה עם תרסיסים טבעיים תוך שמירה על הטבע ועל יקירי ליבנו… הכירו את התרסיסים: למגוון התרסיסים תרסיס "המרענן וריח טוב" לבית/ למקום העבודה (30 מ"ל | 50 מ"ל | 100 מ"ל - 100% טבעי) ריח הטיגון , ריח חיות המחמד וריחות משגרת של החיים של כולנו. אנחנו רוצים לאפשר ריח מלבב ומרומם גוף ונפש. זה אפשרי בקלילות עם תרסיס מרענן ..מהטבע מרסיסים ומיד מריחים את ריח הצמחים ..מרגישים כבר את ניחוח הטבע בבית…איזה כיף להיכנס ככה הביתה… תרסיס "המרענן" לחדרי רחצה (30 מ"ל | 50 מ"ל | 100 מ"ל - 100% טבעי) מטהר אוויר בניחוח לבנדר-תפוז . קיץ אביב סתיו חורף איזה כיף זה מקלחת .. זו התרעננות נהדרת. עכשיו היא גם תהייה מושלמת עם ריח הניחוח למקלחת שיחד עם המים המלטפים נשאף לתוכנו ניחוח תפוז לבנדר ועץ התה…ואוו עכשיו המקלחת מושלמת. תרסיס "קסם הרוגע" (30 מ"ל | 50 מ"ל | 100 מ"ל - 100% טבעי) נרסס על הכרית, הסדין או בכל מקום אחר בו נרצה להשרות רוגע… רוצות.ים להכיר טוב יותר את התרסיסים? למגוון התרסיסים. לחצו כאן להיכרות עם הרכב התרסיסים של חלומות בטבע.


פשוט לבחור פריטים שהם לטעמכם ולעצב את מארז המתנה המושלם!!

גילשו לקטגוריית MIX & MATCH (מוצרים בודדים )

ובנוסף, הנחה של 10% על כל המוצרים הבודדים בהקלדת קוד קופון MIX.

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page