מתנה קטנה גדולה מהטבע הגלילי שתשמחו לתת ולקבל.
top of page

מתנה קטנה גדולה מהטבע הגלילי שתשמחו לתת ולקבל.

עודכן: 24 באוג׳ 2022

חידשנו את שקיות הריח הגליליות של חלומות בטבע לקראת האביב


איך צמחים מהגליל יכולים לתרום לאיכות החיים שלנו?


מצד שמאל תראי שקית כותנה קטנה שתוכלי להחזיק בכף ידך. השקית מולאה בתערובת מיוחדת של צמחי תבלין גליליים שאנו מגדלים בעצמנו בגינות שלנו בשיטות אורגניות ללא חומרי הדברה. את הצמחים האלו לא אוכלים או שותים, רק מריחים!! הארומה הגלילית תמצא את דרכה לגוף ולנפש שלנו. ולא רק זה, בזכות שקיות הריח הללו, הבית, הרכב, ואפילו כיסי המעילים יתרעננו ויתחדשו.


לפניכן כמה דוגמאות וחוויות אישיות של אנשים (בעיקר נשים אבל לא רק...) שכבר ניסו והשתמשו בשקיות הריח של חלומות בטבע וכתבו לנו את ההתרשמות והתובנות שלהן.


קמות בבוקר קצת עייפות? שקית הריח הַמְּרַעֲנֶנֶת תיתן לנו אנרגיה ליום החדש. ובכלל כדאי שתהיה בקרבתנו בכל זמן (תמיד בתוך השקית האטומה כדי לשמור על הארומה הנפלאה. נוציא מהשקית רק כשנרצה להריח.) הַמְּרַעֲנֶנֶת כוללת שילוב עוצמתי של כל הצמחים הגליליים שאנו מגדלים. אם לא תהיה בידיכם שקית אחרת, תוכלו להשתמש בה בכל מקרה. באנגלית אנו קוראים לה ALL-IN – ONE.


מצוננות ומתקשות לנשום? למה שלא תנסו את שקית BREATHE מסדרת הַמְּסַיַּעַת? שילבנו בשקית הריח הרכב מנצח של עלים של 3 צמחים עוצמתיים שגידלנו, קטפנו וייבשנו בעצמנו ויש להם יכולת לפתוח דרכי נשימה.




החלטתן להכין עוגה? פתחתן את שקית הקמח וחשכו עיניכן? מצאתן רמשים קטנים ולא נחמדים? השקית למטבח מסדרת המרחיקה "הַמַּרְחִיקָה נֶגֶד עָשׁ וּמַזִּיקִים בַּאֲרוֹנוֹת הַמִּטְבָּח" היא הפתרון. רק קראו את ההוראות כי השקית אפקטיבית במדפים סגורים אחרי שניקינו וסגרנו שקיות פתוחות.

לפעמים, במיוחד בחדרי ארונות מגיעים לבקר פרפרי העש שנראים חמודים אבל אוהבים לכרסם את הבגדים. קשה להאמין אבל הצמחים מצאו פתרון ופיתחו את השמנים האתריים על מנת להרחיק מזיקים שעשויים לכרסם אותם!! שילוב הצמחים היבשים המיוחד בשקית הַמַּרְחִיקָה נֶגֶד עָשׁ וּמַזִּיקִים בַּאֲרוֹנוֹת הַבְּגָדִים "עושה את העבודה" ועכשיו בהרכב חדש וריח נעים. אבל- אם חדר הארונות גדול, שקית אחת קטנה תהיה פחות אפקטיביות – פנו אלינו ונכין לכם ערכה לחדר הארונות. תוכלו גם לפזר בחדר הארונות כמה שקיות בהתאם לגודלו ותמיד למקם אותן מאחרי הבגדים ולא לשכוח למולל מדי פעם.

הבית הוא מקום של חיים!! החיים בבית דינמיים אנחנו אוכלים ושותים, מייצרים אשפה ולפעמים יש רטיבות בכל מיני מקומות. אנחנו לא כל כך אוהבות לדבר על זה, אבל בדיוק מסיבה זו פיתחנו את הַמְּרַעֲנֶנֶת לַבַּיִת. זו שקית מיוחדת שתחילתה בארוע קצת לא נעים:


המרעננת לבית "נולדה" מארוע קצת לא נעים

אחר הצהריים, האנרגיה ירדה, אתן מוצפות מהיום יום השוחק? נסו להריח את שקית הריח קֶסֶם הָרֹגַע מסדרת הַמְּסַיַּעַת. שילבנו בה שני צמחים גליליים שידועים במחקר בתרומתם לרוגע והפחתת לחצים. אנחנו ממליצים לכן להכין גם כוס תה צמחים שתקטפו בגינה קטנה שתגדלו במרפסת, בתערובת מיוחדת שאת נוסחת הפלא להכנתה פיתחנו עבורכן. איך? בימים אלו אנו מסיימים הכנת קורס קצר של חלומות בטבע שבעזרתו תוכלו לעשות זאת ללא מאמץ מיוחד. הירשמו לאתר שלנו ונשלח לכם עדכונים.

לפניכם המליסה הידועה גם בשם LEMON BALM מלכת צמחי הרוגע

עייפות ומותשות וצריכות לצאת לנסיעה ארוכה? אתן חייבות לוודא שהכנסתן לתא הכפפות בתוך שקית אטומה את הַמְּרַעֲנֶנֶת לָרֶכֶב. פיתחנו את השקית הזאת בעקבות חוויה קשה – נרדמנו בנהיגה. זה לא צריך לקרות. הרחת השקית מחזירה לנו את הכוחות לכמה רגעים עד שנוכל לעצור ולשתות כוס קפה. זו גם מתנה נהדרת לבני זוג ולצעירים.



הבגדים והמעילים בארון נוטים לפעמים לצבור ריחות קצת עבשים, אבל לא מתחשק לנו לוותר עליהם. אולי בכל זאת פעם נרצה ללבוש אותם? הַמְּרַעֲנֶנֶת לְכִיסֵי הַמְּעִילִים וְלַנַּעֲלָיִם עשויה לעזור. עכשיו בהרכב חדש וריח נעים!! זה נכון גם לתרמיל, לנעליים ועוד. מתנה נהדרת למתגייסים, ליוצאים לטיול ארוך ועוד. **הסרטון יצא לאור לפני שפיתחנו את הרכב הצמחים החדש שהוא עדין יותר.




שוב התעוררתן באמצע הלילה ולא הצלחתן להרדם? לא הצלחתן לחזור לישון?

שקית קֶסֶם הַשֵּׁנָה מסדרת הַמְּסַיַּעַת פשוט עוזרת. זה המוצר הפופולרי ביותר שלנו, במיוחד בתקופת הקורונה. יש לנו המון עדויות על האפקטיביות שלה. הנה כמה מהן.


אתן בוודאי שואלות – אם זה כל כך מוצלח למה לא שמענו על חלומות בטבע ושקיות הריח עד עכשיו?


אז זהו שיש CATCH!!!


ראשית – אנחנו חדשים!! עד עכשיו בעיקר הקמנו את הגינות, פיתחנו את המוצרים ואת האתר והפצנו בעיקר לאנשים שאנו מכירים ולבני משפחה.


שנית – המוצרים שלנו הם 100% מהטבע. גילינו שעם מוצרים טבעיים כמו שלנו תצטרכי לנהוג קצת אחרת. אלו לא מוצרים של "השתמשי ושכחי". תצטרכי קצת להכיר אותם, למולל כדי לשחרר את השמנים האתריים שאגורים בבלוטות מיקרוסקופיות על גבי העלים . כן, אלו השמנים שהצמחים האלו פיתחו במשך אלפי שנים על מנת להגן על עצמם. תצטרכי קצת (לא יותר מדי) לעקוב ולזהות מה עובד ואיך עובד. חשוב שתקראי את ההנחיות – תשימי במקומות ובאופן המומלץ. את ההנחיות הללו פיתחנו לאחר קבלת עדויות מנשים שהשתמשו בשקיות הריח שלנו באופן שלא תרם להן. תוכלי גם לדווח לנו, ואם לא יהיה שום אפקט, כתבי לנו ונראה ביחד מה הסיבה לכך, ומה אפשר לעשות כי מאוד חשוב לנו שתהיי מרוצה, תהפכי חלק מקהילת חלומות בטבע ותסייעי לנו להמשיך לפתח את המוצרים.


עוד רגע, לפני שנפרדים. התחלנו את הפוסט עם השקית הַמְּרַעֲנֶנֶת ונסיים אותו עם עדות נוספת לגבי התרומה של השקית הזאת. השקית הַמְּרַעֲנֶנֶת של חלומות בטבע עשויה לסייע גם בזמן מחלה:


איך ואיפה נמצא את שקיות הריח הנפלאות?

רוצות.ים להכיר קצת יותר טוב את הצמחים המשולבים בשקיות הריח והתכונות המיוחסות להם? מוזמנות.ים לקרוא מידע רב ערך שפורסם על הצמחים הללו על ידי מומחים לצמחים.


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page