כל יום הוא הזדמנות חדשה לשמח מישהי היקרה לליבך (או את עצמך)
top of page

כל יום הוא הזדמנות חדשה לשמח מישהי היקרה לליבך (או את עצמך)

עודכן: 24 באוג׳ 2021


מתנות נפלאות ומקוריות של אהבה מהטבע.

כשעיצבנו את מארזי המתנה מהטבע של חלומות בטבע חשבנו עליך


לרגש

הדליקי את הנר בניחוח גרניום עדין, בקשי בקשה, אחלי לעצמך את כל מה שתרצי לשנה הקרובה - אהבה, שמחה, אופטימיות, רוגע פנימי - וכבי את הנר.


לחזק אופטימיות


כעת, ענדי את צמיד האופטימיות שנעשה במיוחד עבורך, צמיד כסוף עם תליון של יונת שלום קטנה מכסף טהור 925 שהוכן בעבודת יד. הוא עמיד בפני מים כך שתוכלי לענוד אותו בכל עת ולהתחבר לאופטימיות שטמונה בתוכך.

אם תבחרי את "מארז האופטימיות", תריחי את שקית הריח עם הדוגמא המוזהבת של יונת השלום שממריאה לגבהים. נשמי עמוק עמוק והתרשמי מהארומה הנפלאה.


לתרום לתחושת רוגע


הריחי את שקית הריח האישית המרגיעה שלך מהטבע הגלילי. בכל מארז השקית קצת אחרת. הרול-און הקטן בתמונה מיועד למצבי לחץ בתוכו "מלח הרחה כמו פעם" עם שמנים אתריים מרגיעים, שתוכלי פשוט להריח ולהרגע במצבים של סטרס. טוב שיהיה בקרבתך בכל זמן.


הדליקי את המבער המצורף לחלק מהמארזים. זלפי כמה טיפות (לפי ההנחיות) מתערובת השמנים למבער שהכנו במיוחד עבורך: תערובת "קסם הרוגע" או תערובת "אנרגיה טובה". הדליקי את הנר בתחתית המבער, חכי כמה דקות, וכבר תופתעי מהניחוח הנעים המתפזר בסביבתך הקרובה. יש המגדירים אותו כניחוח גן עדן - מאחר והתערובת כוללת שמנים כגון ורד ויסמין שריחם ידוע כריח שמעצים תחושות של אהבה ושמחה.

לחבר לטבע


בכל אחד מהמארזים תמצאי שקיות ריח מהטבע שתערובת הצמחים היבשים בתוכם מסייעת לך בדיוק ברגע הקטן שאת זקוקה לכך.

ערכת 18 הצמחים היבשים המצורפת לחלק מהמארזים, שאליה נלווים 18 קלפים, מאפשרת לך להתקרב לצמחים הללו ולהסתייע לגבי נושאים שמעסיקים אותך ברגע זה.


אל תשכחי שאת נמצאת בדרך להגשים את כל משאלות ליבך.

Be who you are - You are amazing



איך אוכל לבחור מתנה מתאימה מבין כל כך הרבה אפשרויות?

מארזי המתנה הם במגוון מחירים וצרופים.

גלי אותם ותופתעי!

רק לקוראי פוסט זה - הקלד.י קוד "גליל1" בעגלת הקניות ותקבל.י הנחה של 6% על כל המוצרים- רק בחודש הקרוב.


וזה לא הכל - בין כל מי שיעשה SHARE או יתייג אותנו בפייסבוק במהלך החודש הקרוב יוגרל אחד ממארזי המתנה של חלומות בטבע ואנו נביא את המארז ישירות לביתו של הזוכה.




176 צפיות0 תגובות
bottom of page