מארז החלמה מהירה: מארזי מתנה עם מוצרים טבעיים ומפנקים | חלומות בטבע
top of page
IMG_1633.JPG.jpg

מארזי מתנה לעידוד  ו/או החלמה מהירה

כשנרצה לעודד ולהעצים...
מארזים מחזקים לאנשים המתמודדים עם אתגרים אישיים ובריאותיים

הנחה של 20% על רכישה ראשונה באתר בהקלדת קוד "חלום"

החיים שלנו מורכבים ומאתגרים מאד. במהלכם מתעוררים, לא אחת, רגעים שבהם אנו מוצאים את עצמנו זקוקים לנחמה, עידוד או החלמה מהירה. במקרים כאלה, כוחה של מתנה אישית יכול לשנות חיים מקצה לקצה, וכשמדובר במארז מיוחד שנועד בדיוק לשם כך, על אחת כמה וכמה. מארזים אלה, שהם הרבה מעבר לקופסאות המכילות פריטים שונים, מביעים תמיכה מכל הלב, והם תזכורת מוחשית שלמישהו אכפת מאתנו גם בזמנים מאתגרים. מארזים לעידוד או החלמה מהירה, שהורכבו תוך התייחסות לכל פרט ופרט, נותנים תקווה ואופטימיות, ובעיקר, מספקים נחמה ועידוד כאשר הדבר נחוץ מאד. הם מגיעים בתצורות שונות ומכילים פריטים שונים, ואפשר להזמין אותם כדי לעודד חברים בסיטואציות חיים שונות, או כדי לאפשר החלמה מהירה וטובה יותר לחבר קרוב או חברה.


מדוע שמנים אתריים נבחרים למארזים עידוד או החלמה?

שמנים אתריים טבעיים, 100%, כמו לבנדר, לבונה, גרניום, נרולי ועוד, שמשולבים במארזים אלה ידועים בתכונות ההרגעה שלהם. לבנדר, עם הארומה המרגיעה שלו, עוזר בהפגת מתחים ומקדם רוגע וכך בדיוק גם גרניום, קמומיל, יסמין, רומן, נרולי ולבונה. כאשר משלבים או במארזים מקבלים מתנה מפנקת בעלת ערך מוסף, מתנה שהיא לא רק תשומת לב אלא כזו שעוזרת להתעודד, לרומם את הנפש ולסייע בתקופות של עומס רגשי. רבים מוצאים את השמנים האתרים כמרגיעים ולכן שמחים לשלוח אותם גם לאחרים בתצורת מארזים מושקעים ויפים, שניתנים להרכבה בהתאם לדרישות וגם לצרכים.

מעבר לניחוחות הנפלאים שלהם, ידועים השמנים האתריים אלה בהשפעתם החיובית על הגוף והנפש. לבנדר, למשל, מכיל לינולול, הידוע בהשפעותיו המרגיעות, בעוד שלבונה מתגאה בתכונות אנטי דלקתיות. גרניום ידוע בזכות הפוטנציאל שלו לאיזון והנרולי, המופק מקליפות הדרים עשוי לרומם את הרוח ולקדם תחושת רוגע. יחד, התמציות הטבעיות הללו יוצרות שילוב נהדר של ניחוחות שלא רק מפעילים את החושים, אלא גם עשויים לתרום לאווירה המאפשרת הרפיה והתאוששות. כאשר בוחרים מארזים לעידוד או החלמה מהירה המכילים את כל אלה, או רבים מהם, אנו שואפים לסייע למקבל המארז להתמודד עם רגעים מאתגרים במיוחד.

למה כדאי לכם לבחור דווקא מארזים לעידוד או החלמה מהירה?

בחירת מארזים לעידוד והחלמה מהירה היא הרבה מעבר להליך פשוט ופרקטי. היא משלבת רצון לעודד, מתוך הכרה בחשיבותה של התאוששות והתחזקות פיזית ורגשית. מארזים אלה, שכל אחד מהם זכה לתשומת לב רבה, מגלמים חיבוק מלא חמלה ונתינה בזמנים מאתגרים. על ידי בחירה במארזים הללו, אנו משקיעים במתנה שעשויה לסייע בתהליך ההחלמה. המוצרים שנבחרו בקפידה, הם מגוונים ויכולים לתת מענה למצבים שונים. אפשר למצוא למשל סלסלת רוגע מפנקת, שמכילה מלחי הרחה, תערובת של שמנים אתריים, תרסיס מרגיע, נר בעל ניחוח מפנק ועוד. "לקחת רגע לעצמך" היא אחת הערכות המתאימות בדיוק למצבים כאלה והיא מכילה פריטים הידועים ככאלה המעודדים שינה טובה ואהובים על רבות ורבים. מארז המכיל תרמוס אישי וחליטות טבעיות הוא אפשרות נוספת, וגם מארז התורם לתחושת הרעננות.

מעוניינים להזמין מארזים לעידוד והחלמה מהירה?

חלומות בטבע היא הכתובת הנכונה. חלומות בטבע הוא מיזם גלילי שמביא ישירות אליכם את הטבע והפשטות המאפיינים את הגליל ובהשראתו, בתצורת מארזים יפים ומושקעים, שניתנים להרכבה בהתאמה מלאה. המארזים הללו מתאימים, בין היתר, לעידוד או החלמה מהירה ומתבססים גם על מוצרים טבעיים נהדרים. לפרטים נוספים ומענה לכל שאלה, צרו אתנו קשר בטלפון 054-3518406. נשמח לעמוד לרשותכם ולענות לכל שאלה.
 

bottom of page